Najwyższa jakość nawet w czasie dostawy

Szczególną uwagę przywiązujemy do jakości obsługi dostawy towaru do Klientów sklepów WAMAT. Dlatego spośród wielu dostawców wybieramy jedynie tych, którzy spełniają nasze oczekiwania.
Stale kontrolujemy jakość usług spedytorów realizujących dostawę. Tak samo wiele uwagi poświęcamy jakości opakowania, w którym towar jest wysyłany bezpośrednio z naszych magazynów.

Zalecaną przez nas formą dostawy towaru zakupionego w sklepach WAMAT jest przesyłka kurierska obsługiwana przez firmę INPOST. Nasz spedytor zapewnia system kontroli przesyłek track&trace w którym każdy Klient może śledzić stan przesyłki. Kurierzy na terenie Polski przesyłki dostarczają do drzwi Zamawiającego najczęściej w czasie do 24h.

Każda przesyłka dostarczona przez kuriera jest ubezpieczona

Dopuszczamy możliwość wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz innych spedytorów. W celu ustalenia indywidualnej dostawy prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Dla spedytorów nie ujętych w poniższej "tabeli stawek transportowych" stosuje się indywidualne stawki w zalezności od rodzaju i gabarytów towaru.

Czas dostarczenia przesyłek może wydłużyć się z przyczyn niezależnych od nas oraz przewoźników (np. zmiany pogodowe, inne zdarzenia drogowe). 

Uprzejmie prosimy o poinformowanie nas o stanie dostarczonych przesyłek oraz wszystkich zdarzeniach związanych z dostawą zakupów do Państwa rąk.  

 

Cennik opłat

Tabela stawek transportowych:

rodzaj przesyłki Poczta PolskaPrzesyłka kurierska
Paczkomaty
przedpłata na konto

6,80 zł (do 2kg)

Przesyłka polecona

15,90 zł.10,90 zł.
przesyłka pobraniowa
17,90 zł.17,90 zł.---

 

Zawsze poinformowany

Każda paczka przekazana kurierowi  otrzymuje indywidualny numer listu przewozowego, który jest rejestrowany w Twoim zamówieniu. Numer przesyłki będzie dostępny przez czas dostawy przesyłki do Twoich rąk. Możesz osobiście monitorować miejsce w jakim znajdują się twoje zakupy! 

 

Numer listu przewozowego zostanie przesłany w godzinach wieczornych do końca dnia, w którym zostanie nadana przesyłka. Numer wysyłamy na adres email zarejestrowany w panelu klienta po przekazaniu przesyłki kurierowu i odebraniu informacji od przewoźnika.